2011. május 10., kedd

kókuszgolyó


Ma mikor haza értem a neurológiáról szinte azonnal neki is álltam a kókuszgolyónak.:)Egész egyszerű és hamar meg is van az ötlet a sport szelet adta:
Először is 3 kanál vajat megolvasztottam majd hozzákevertem a megadott cukor mennyiséget közben egy edénybe beleöntöttem a már darált háztartási kekszet hozzáadtam a vaníliás cukrot, tejet, és a rumaromát mikor már a cukor elolvadt a vajba és az egész kicsit ki hűlt azt is hozzáadtam. Összegyúrtam és úgy 15 percig állni hagytam.
15 Perc elteltével neki is láttam a kókuszgolyók gyártásának, hogy őszinte legyek kicsit untam, mert hát olyan monoton:( az egész meg olyan meleg is volt a konyhában épp a vacsi sült a sütőben.Mikor készen lettem vele, lefotóztam és rátettem a dobozra a tetőt, majd betettem a hűtőbe kicsit. Így a nasi is készen van estére.
Jajj még mielőtt elfeledem: a holland kakaó helyet azt a tipikus Arany kakaót használtam én azt szeretem hozzá.:) a hűtőben tárolva 1-3 napig eláll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése